.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب انصراف لاریجانی از کاندیداتوری

مشاور رئیس مجلس با رد خبر انصراف علی لاریجانی از کاندیداتوری برای ریاست فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: دکتر لاریجانی تنها گزینه برای ریاست فراکسیون است.

در آستانه برگزاری انتخابات فراکسیون اصولگرایان برخی سایتهای خبری اعلام کردند «لاریجانی به توصیه اصولگرایان از کاندیداتوری فراکسیون اصولگرایان انصراف داده است». به دنبال انتشار این خبر جواد زمانی مشاور رئیس مجلس درگفت و گو باخبرآنلاین با رد این مطلب،افزود: با توجه به عملکرد بسیار مثبت هیات رئیسه فراکسیون آقای لاریجانی مورد نظر اکثریت شورای مرکزی هستند و به هیچ وجه قصد کنارگیری از این مسئولیت را ندارند.

مشاور رئیس مجلس که حضور لاریجانی را سبب« اقتدار و انسجام » این فراکسیون دانست و خاطر نشان کرد: در صورت عدم حضور ایشان این انسجام به هم خواهد خورد چرا که اگر به عملکرد چند ساله اخیر فراکسیون نگاه کنیم متوجه می شویم که حضور رئیس مجلس بها و ارزش بالایی به این فراکسیون داده، ضمن اینکه خود دکتر لاریجانی هم در جلسات شورای مرکزی و هیات رئیسه حضور می یابد و با توجه به اعتدال ایشان فکر می کنم روند کار فراکسیون اصولگرایان در سال جاری مثبت تر باشد.

زمانی معرفی نامزدی از سوی فراکسیون انقلاب اسلامی برای این انتخابات را «بعید» دانست و گفت: با توجه به تعداد آرای که نامزد این فراکسیون در سال گذشته کسب کرد، بعید است در این دوره فردی را معرفی کنند.

در جریان برگزاری انتخابات فراکسیون اصولگرایان درسال گذشته حجت الاسلام آقا تهرانی تنها حائز 19 رای اعضای شورای مرکزی فراکسیون شد.

در حالی که از حداد عادل به عنوان نامزد امسال این فراکسیون نام برده می شد، اسماعیلی از اعضای این فراکسیون امروز در حاشیه نشست مجلس اعلام کرد حداد عادل، آقا تهرانی و حسینیان کاندیداتوری این فراکسیون را نپذیرفته اند ولی ما برای انتخابات فراکسیون نامزد خود را معرفی می کنیم.

مشاور رئیس مجلس همچنین درباره زمان برگزاری این انتخابات هم گفت: بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه اولین جلسه شورای مرکزی با اعضای جدید برگزار خواهد شد و متعاقب آن انتخابات برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.